Лікування раку простати
RU

Про Вусопад (Мовембер) на зустрічі Inconect від Ingenius

14.11.2019

14 листопада 2019 року на нетворкінгу Inconect від платформи Ingenius йшлося про те, як зробити соціальні мережі корисними для лікарів, як соціальні мережі впливають на суспільство та таке інше. Зокрема спікер Олександр Стаховський розповідав про акцію Мовембер.

#Вусопад або #Movember (від сленґ.австрал. "mo"-вуса та "november"-листопад) - щорічна акція, метою якої є підвищення обізнаності суспільства щодо проблем чоловічого здоров'я, а саме:

-рак простати (хворіє кожен 8-ий)
-рак яєчка (хворіє кожен 250-ий)
-депресія
Впродовж всього листопада чоловіки всього світу беруть участь у флешмобі - відрощують вуса.
Цим самим привертаючи увагу до проблеми.

Ідея Вусопаду полягає у "зміні обличчя чоловічого здоров'я " та пропаганді ранньої діагностики вищезгаданих захворювань.

Щороку у світі понад 1 300 000 чоловіків помирають від раку простати або яєчка.
Тому життєво необхідно правильно використовувати соціальні мережі, задля активізації медичної спільноти, в першу чергу.

Які ще теми обговорювалися на зустрічі:

Чому державні міністерства не такі популярні в соцмережах? Чи можна їх зробити кращими? Можливо такі приклади вже існують? Чи є користь від постів про стажування? Як зробити його цікавим для всіх? Яким чином за допомогою постів можна активізувати спільноту та врятувати не одне життя? Як започатковувати такі флешмоби у своїй професії та багато цікавого на #inconect

З анонсу зустрічі: «ОлександрСтаховський – хірург-онкоуролог, проходив стажування з лапараскопічної урології в Instittut Mutualiste Montsouris (Париж) та два роки провів на клінічному фелоушіпі в University of Toronto ( Канада). Став основним ініціатором акції в соціальних мережах #Movember, для підтримки скринінгу раку простати.»

Інстаграм організаторів @ingenius_ua